YENİ BAŞLANGIÇLAR

20:13:00 Beyza Uğur 3 Comments




Evet.
Bir yerden bir başlangıç yapmam gerekiyor.
Biliyorum.
Bir şeyler yazmam lazım.
Onu da çok iyi biliyorum.
Ama ne yazacağımı bilmiyorum.
Daha doğrusu nereden başlayacağımı...
Zaten insanoğlu böyle değil mi her zaman?
Hep bir şeyler yapmak istiyoruz, bir şeyler başarmak.
Ama bir türlü başlayamıyoruz.
Ya nereden başlayacağımızı bilmiyoruz ya da yeteri kadar cesaretimiz yok.

CESARET...

Ne kadar önemli değil mi insanın hayatında?
Belki de sırf hayatımızda bazı şeylere cesaret edemediğimiz için çok güzel şeyler kaçırıyoruz.
Ve en acısı bu kaçırdıklarımızın farkında değiliz.
Haydi gelin hep beraber yeni bir başlangıç yapalım.
Daha cesaretli olalım. Kendimize daha fazla güvenelim.
Bence bunu hak ediyoruz.
Biz 6 arkadaş bir karar verdik ve cesaret gösterdik.
Yeni bir başlangıç yaptık.
Korkmadan, hayal kırıklığına uğramaktan.
Sizi de bu yeni maceramıza seyirci olarak istiyoruz.
Ben Beyza,
Bu da sizin için bir nevi hoşgeldiniz yazısı.

YENİ BAŞLANGIÇLARA...

3 yorum:

  1. Çok güzel yazmışsınız, her zaman insanlara yeni başlangıçlar korkutucu gelmiştir oysa biraz cesaret gösterip adım atabilsek güzel başarılar bizi bekliyordur belki de ama malesef çoğumuz yaşamımızla yetinip kendimizi geri çekiyoruz...
    Sayfama beklerim...
    https://t.co/kTY1lhjE2n

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim beğenmenize. İnsanın tek ihtiyacı olan biraz cesaret ve inanç.

      Sil
  2. Derler ki; eğer nereden başlayacağını bilemezsen, istediğin herhangi bir yerden başla... İlk adımı attığında yolun aydınlanmaya başlayacaktır...

    yasamsarmali.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil